Wednesday 15 February 2012

crite

hahak. *blum start pape g aku dh gelak* wadeverrr ~
ade kwn aku ckp, asal gune 'sy' , emmm entah la. seno nyer xtau la nk bhse kn diri ni aku ker sy ker i ker pape jelah. yg penting kate ganti name diri yg pertame. heee *memang lah kn*

aritu ainaa ade request. nk tgk aina. adek aku yg last.
ni ahh bdk kecik uhh. haha.

         

aina ni mmg kalo bab begamba serah ahh kt dy. 
mcm2 muke dy bley buat. konon2 comei ler tuh. huh! =_=! naik menyampah nk snap.
skrg ni dy da masuk pra skolah. umo baru 4 o 5 taun cmtu lh. semangat sgt nk g skolah.

blk skolah nk masuk umh komaen bdisiplin ehh. bukak kasut. tanggal tosken. masuk kn tosken dlm kasut. pastu susun kasut kekemas. aku tgk jer. haha. ish3. adek2 ~ bdisiplin nyer adek. aku kate. pastu dy xjwb pon aku ckp tu. huh! bajeeettt ! maleh nk ckp lg ahh pasal dye ni.

serbe serbi menyampah. pastu ade 1 hal ni plg mnympah, hahak. komaen ehh komited buat keje skolah. sikit2 padam. tuliiiisss balik. pastu padam balik. kut bt keje skolah kt lantai, tunduk tu smpy dahi nk cium lantai tu. tekkun lh sgt. haha

smlm g ngajar lagi. hahak. ingt kn seari jer. upe nyer kne dtg lg. cewwaaahh ~ *bagooss sgt ker aku mengajar* hahahaha sumpah lawak ni. ek ah ek ahhhhhhh !!! hahahaha


kali ni masuk class lmbt ckit. sbb naek limousine 44 seats (bas) dr umh lmbt. so dtg skolah, TER lmbt la plak. hehe. tp x la lmbt sgt. dlm lmbt 15 minit jer. hiiiiiiii =)

kali ni masuk class, uwwwhhh!! ghamaii. dlm 16 org cmtu lar. hahak. (xla rmai sgt kn)
tp impress jgk la masuk class.


-opps! tergendala 20 minit.
mak swuh g angkt 2 eko anak kambing. letak kn dlm kndang, sbb nk ujan dh. baru lahir smlm ker kelmarin ker bile tah. so angkat jelah. pakai la sarung tgn dulu. tp d sbb kn ank kmbing tu asek mengelintin jer. last2 mak yg angkt anak kmbing tu masuk kn dlm kandang. hahaha. errrrrrr sorry e mak. kklong takot sgt. kang patah lak tulang kmbing tu kang. almklum ahh tulang aku mcm besi. (^_^)v


haaa, smbung blk. masuk2 class jer ank2 murid suke. eieieieieie, ustzh qhaleda lar. pastu muler ahh ghamai mengendeng2 kliling kite nih. huhu. *tp keep smiling* arini kite nk blaja ape ekk. kite blaja adab nk? heeee. sume menjerit2 nk. nk3!!!!!! hooohhhhhhhh ~ sabooo jelah. sbb kn aku ajar agame, so kne lar behave ckit. hihi. roy kamu bace, bace mcm dlm ptndingn syarahan, yg laen ikot. roy uolsss. haha. nme sbnr fezrel. muke itm manis. hihi. dh abes bace smpy ms3. kite bt latihan oke?? pastu mule ahh aku rite2 sainnnn. rite2 saiiiiiiiinnnn. haha. nk balik, salam2.

salam2, ade lar c sharul ni kate tgn aku lembut. haha. ustzh, tgn ustazah lembut ahh. mcm tgn awek sy. haaaaaa, kantoii dh dctu. owwww. sharul pegang tgn awek sharul e. ieieieie, xmalu. kecik2 da ade gefren. nt  tunjuk gmbr awek sharul kt ustzh nt e. nk tgk. cun ker x. ade mcm ustzh x. haha. sharul ni nsem jgk ahh. muke chinese look. comeii. nsem pon nsem. (aishhh, cmni lh bdk skolah bndr ni. kcik2 agi dh ade gefren, siap pegang2 tgn lg. nk dating sng je kt teminel tuhaa)

abes 1 cite.

*ini bukan sy okayyyy*

pg td, pepagi agi aku dh mesen ghumpot laman umh aku ni. perghhh mmg mcm jantan ahh. haha. tp xde la mesen ghumpot yg sandang kt blakang tu. mesen ghumpot tolaaaaaaaaak jer. haha. mk aku kate exercise pepagi. bley kurussss. acewwaahhh ~ ek ah ek ahhhhh ! selim melim i nt ni. jgn jelez. hahak

huh! mmg penat ahh. laman xde ahh besa mne de. tp penat dye tu. xbley nk ckp.

ptg td plak.

*perghhh giler cun aku time lari*

adek aku yg aina ni nk men lumbe2 laghi lak. hihi. well. aku kn olahragawati sbpij yg xjadi. haha.
so mmg yakin tuk menang tu 200%. hahaha. skali tgk dy lari lajuuuuuu nk mampos! mmg angin dy lari tu terase ahh. wushhh2. ahahaha. tp sumpah laju dr aku. kallah ha.

pnjang menjelo2. k, roger n out.
nt aku tulis agi. *sementare masih brade d bumi tuhan ini lg*

3 comments:

  1. HAHAHAHAHA..suke weh blog ko. macam aku adkat sbelah pulak. sekolah mane ko ngajar ha?? nak dtg sikit. meh aku ajak salem skali.HAHAHA

    ReplyDelete
  2. haaaa, mey ler dtg. lawat aku. tgk aku ngajar class agame cane. hihi. aku ngajar skolah rendah acs methodith kt depan terminel 1 tu

    ReplyDelete
  3. haha. semangat aina amek gamba. model haaa.. ikut na pangai kakak ea tuh. hahaha

    ReplyDelete