Friday 24 February 2012

kawen2

salam. hi everyone!

what a busy day =_=! mmg mcm2 aku buat. kali ni baru sempat nk tulis entry baru. banyak bende nak cerita. hemm. aku, mcm bese lah petang2 aku kn g skolah jadi ustazah. tapi dh abes kontrak dh =) ngeee. pastu skarang ni busy dgn activity dekat kampung aku ni. activity students dr utm skudai, politeknik, upsi n kolej yayasan negeri sembilan. rmai yang involve sbb ktorg ade program anak angkat sumer. lebih kurang 150 students yang involve. bende ni anjuran kementerian penerangan n sangat3 best!!

lebih kurang hampir seminggu ahh aktiviti ni dh di jalankan. macam2 yang jadi. klaka tu of cos ade! lagi2 mak2 angkat diorang. sangat lar sporting nyer nenek2 atok2 pakcik2 n makcik2 kt kampung aku ni rupe nyer. malam td pertandingan kebudayaan. ade yang buat pentomen, karaoke lagu2 negeri sembilan n sketsa bersama keluarga angkat. sangat happening. mak angkat rilex jer nyanyi ngan anak angkat memasing. ade sorang anak angkat ni, orang cine dr negeri mane tah dia bantai cakap negeri sembilan 1 dewan tu tegelak siap menari lagi ikot lagu. hihi. sporting abes. hemmm.

mlm ni ade kawen olok2. ieieie xsabar nk tengok. yang pumpuan besiap kat umh aku. baju pengantin fully sponsored by my mom. sbb mk aku dulu mk andam uollss. hihikkkkzz. =_= lepas ni sape nk tender baju pengantin free, bley ler pinjam. tp yang minangkabau nyer lah hahahaha. hemmm kalo mk aku busy sangat mlm ni, n xsempat nak mekap kan pengantin, so aku lah yang akan mekap kan diorang. HAHAHAHA. hancur2~

yang boboii pula, akan di siap kan kt umh makcik aku. kellaaaasss uolsss. mmg mcm kawen bebetol. pihak lelaki ade. pihak pumpuan pon ade. nanti jumpe 2 2 belah pihak kt dewan kanchung. pastu naik tandu, diorang akn berarak lilin 1 kampung. yang angkat kedua dua mempelai nanti anak2 angkat jugak. hihi. berraaatt tu bang~ pastu dh habes 1 kampung pusing, kedua mempelai akan duduk bersanding kt atas pentas. nanti aku snap pic bebanyak e. i'll show it to you ('_^) hehekkk

k, daaaa~ nk gerak dah ni. ade activity laen.
salam.

No comments:

Post a Comment